lördag 21 maj 2011

Ljuvligt vackra Glitz!

Jag har skapat en sida med underbara Glitzpapper samt ett fantastiskt läckert tygpapper från Artemio. Det är det turkosgröna i bakgrunden, det enfärgade pappret. Såååå fint! Man kan ju göra så mycket roligt med det och att ha det som bakgrund på en sida ger en fin struktur!


Jag har sprayat de svarta blommorna med glimrande glimmer mist. Fantastiskt läcker effekt i verkligheten!


De fina wellpappramarna från YouDo är verkligen superfina! Mina favoriter är de kartongfärgade :-D Jag har målat min ram med Gesso, en primer som ger lite upphöjning och struktur. Men har du inte Gesso går det bra att få den vita färgen med vanlig akrylfärg, du får inte samma struktur bara.


Material:
Papper: Artemio (tygpapper), Glitz Design (prickigt samt randigt), Glitz (tidningspapper)*
Bokstäver: American Crafts (stora)*, Adornit (små)*
Dekorationer: YouDo (wellpappram), YouDo (svarta blommor), Prima (pärldekoration)*, Prima (rosa minirosor)*, beiga minirosor*, tag*
Bårdstans: Martha Stewart*
*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar