fredag 19 augusti 2011

En liten grattistag

Svosh, så försvann den här underbara sommaren. Tycker ni inte det gått fort?! Jag har knappt hunnit scrappa något denna sommar, trots sex underbara lediga veckor tillsammans med min sambo och våra två små barn. Men nu när vardagen börjat igen hoppas jag hinna med lite mer.

Jag har dock hunnit göra en liten grattistag i bruna toner. Jag älskar tags! Både på layouter och istället för gratulationskort när man ger presenter. Tagsen är snabba att göra och så är de enkla att fästa på paketet :-)


Nu ska mitt nästa projekt bli att skapa en väska, precis som de andra tjejerna gjort.... Visst är de fina?! Jag hoppas min blir lika fin den....

Ha det gott!
Helene - webmosterhelene

Material:
Tag: Inkido
Dekorationer: YouDo (blommor), Tim Holtz (washitape), YouDo (brad), snöre
Fjärilsstans: Martha Stewart
Ink: Distress Ink by Rangers
Mist: Tattered Angels*
Bokstäver*

*privata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar