tisdag 4 oktober 2011

Fridfull!

I mitt liv har något stort hänt! Jag blev mormor den 27 juni och den lyckan och ödmjukhet jag känner för detta lilla kryp går knappt inte att beskriva. Till min stora glädje bor vi nära varandra och att få vara med och se den lilles utveckling dag till dag, vecka från vecka är helt fascinerande. När mina egna döttrar var små var man så mitt i allt och kanske, kanske njuter jag mer nu en då..... tiden går i vilket fall fort, allt för fort. Den lilla pojken är redan 3 månader och med fotointresserade föräldrar kan jag bara säga att att hans liv är väldokumenterat! Inte helt lätt att välja mellan alla fina foton - men varför välja - det är bara att sätta fart och skapa!





Material:
Papper: Glits Design; Love Games Stripe
Mask och mist: Tattered Angels, Graphite (blev mer blå i färgen på grå bakgrund)
Dekorationer: Cipboardhjärta* många fina finner du här, Magic Mech Black (ovan på hjärtat), Metall charms finner du här, fjärilar, blomma och swirl*
Band: Rosband -vit Reprint, (under fotot), nätband och rosett*
Bokstäver: * många andra fina finner du här,
*privat

Inga kommentarer: