söndag 25 december 2011

REA REA REA ....Mellandags REA

Hej kära Kund!
Nu är det dax för den STORA REAN!  
Som du kanske känner till är det snart tid för inventeringen, något jag fasar för varje år! ALLT i hela butiken skall räknas och summeras - ett slitgöra av stora mått. Jag vill ha så lite som möjligt kvar att räkna! Vill du hjälpa mig att tömma butiken innan det är dax??
Jag har inte möjlighet...eller tid... att ändra alla priser i butiken så jag ändrar manuellt när din beställning är gjord. I bekräftelsemailet får du rätt summa att betala om du valt förskottsbetalning och om du väljer Faktura ändrar jag den. Jag har dock skrivit vilka MENYER det är rabatt på...kan vara lönt att titta på Undermenyerna också!

Vi har lite Quick Kutz kvar - dessa är det 70% på!

Alla MÖNSTRADE papper - 50%

MAYA ROAD 50%

Stämplar 50%

CUTTLEBUG ( ej maskin) 50%

FÖRVARING 50%

Tim Holtz/Ranger 10%

ALLT ANNAT 30% 

Priserna kan ändras
 ENDAST OM DU VÄLJER FAKTURA ELLER FÖRBESTÄLLNING!!! EJ PAY PAL!
OBS Frakt enligt postens tabell under REAN! Detta ändras också manuellt.

KAN INTE KOMBINERAS MED ANDRA RABATTER, KODER eller" Köp fler" priser - t.ex Pro Marker.

Vi gör allt vi kan för att hinna uppdatera när något tar slut men det är inte alltid vi lyckas! Så jag ber om ditt överseende om något du beställt visar sig vara slut. Jag tar bort det från beställningen och du kan kolla din beställning under dina Kunduppgifter när du fått bekräftelsmailet. Då ser du vad du får.
Är det något som är oklart får du gärna höra av dig via mail - info@skaparlusten.se - jag svarar så fort jag kan.

ÖPPET I FYSISKA BUTIKEN
TISD den 27 - FRED den 30 kl. 10.00 - 17.30
LÖRD Nyårsafton  10.00 - 14.00

Inga kommentarer: