fredag 23 december 2011

Snart är det jul igen :-)

Tänk att det är julafton imorgon. Jag förstår det inte, jag är iofs klar med klappinköpen och står just idag och fixar med maten inför imorgon så som vi alltid gör dagen före julafton. MEN det känns märkligt att det redan är jul, var tog december vägen?!!

Dagen till ära tänkte jag visa ytterligare en julig layout med de supersöta julpapprena från Reprint. Jag har gjort en massa "flaggor" av de olika mönsterpapprena och satt som bakgrund bakom fotot. Två olika tags, en vit från Inkido och en wellpapp från YouDo, får stort fokus på min sida... Fotot är gammalt och jag har scrappat det förr, men jag tycker om det mycket och därför scrappar jag det igen ;-)


Jag har delat på wellpapptagen för att få cirkelmönstret att gå igen på två ställen... Jag har "strösslat" med lite söta röda brads från Reprint och två stjärnnålar från Inkido.

Ha nu en underbar julhelg, så ses vi kanske om en vecka eller i januari!!

/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Bazzill (cardstock), Reprint "Santa" (tomtar/hjärtan), Reprint "Angels" (baksidan av änglarna, dvs julkulor)
Dekorationer: YouDo (wellpapptag), Inkido (vit tag), Reprint (brads), Inkido (stjärnnålar), klädnypor (HÄR finns vita, jag har använt privata träfärgade)*, twine (snöre i två färger)*
Fluid chalk: ColorBox
Bokstäver*

*privat

Inga kommentarer: