onsdag 4 januari 2012

Snabb gå bort present

 När min dotter packade upp sina julklappar så satt jag och tittade på lådorna som leksakerna kom i. Denna var en av dom, jag sparade förpackningen och delade den och sedan gjorde jag en i vanligt cardstock.

En snabb sak att göra innan man ska gå bort. Allt som allt så tog det ca tjugo minuter.


Ljuset ska så klart bytas mot ett nytt, men ibland så får man ta vad man har så länge. Och detta var en lösning för att visa hur jag tänkt mej, men man kan faktiskt lägga godis i en cellofan påse och sätta i lådan om det är till en gottegris.


Det jag använt är:
Cardstock: Bazzill orange peel

Du kan faktiskt göra hur du vill och klä den hur du vill, men jag gjorde efter hur min syster är och hon tycker om lagom enkla saker.

Scrapa på!

Inga kommentarer: