tisdag 14 februari 2012

Hej kompis

Sommaren 2009 kom lilla valpen Charlston in i våra liv, rätt in i mitt hjärta klev han och där har han sin alldeles egna plats. Med sina stora svarta ögon, sin sammetslena öron och hans glada sätt - vem kan inte ge plats i hjärtat åt en sådan vän? På fotot som jag scrappat om är han inte många veckor, och som rubriken lyder är det i verkligheten - man måste bekanta sig med varandra och lite så där inom sig undrar man - vill du bli min vän?




Material:
Papper; CS baksidorna Kostym, fotomatta Herrar från PionDesigns underbara pappersserie Till Far.
Dekorationer: Filmstripp Ribbon från Tim Holtz, den lilla blomdekorationen på fotot kommer från Melissa Frances. De underbara blommorna kommer från Inkido och deras serie Fashion Flowers EARTH
Stämplar, brads och bokstäver hittade jag i mina gömmor.




Inga kommentarer: