tisdag 7 februari 2012

Vad händer sen?

Jag gillar verkligen Basic Grey´s papper!!! Återigen plockade jag i min papperstrave och så här blev det:








Material:
Papper: Basic Grey; allt från serien Little black dress CS: A La Vouge, vänstra pappret under fotot; Charisma, till höger om fotot; Foxy Posh
Dekorationer: Enfärgade blommor; Fashion Flowers Earth från Inkido, mönstrade blommor; Parchment Petals Vintage från Prima, metalldekoration Vintage Trinkets även den från Prima. Den vackra blomgirlangen ovan fotot kommer från Melissa Frances, som jag har "målat" på lite Glimmer Mist Walnut Gold för att dämpa den vita färgen lite. Bokstäverna till texten "Vad händer sen" kommer även det från Basic Grey Little Black Dress; Alphabet Stickers
Övriga bokstäver, blomblad och pearls kommer från mina gömmor.


Tills vi ses igen!

//Dt ylva

1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Mycket fin LO, underbara färger och helt enkelt väldigt stämningsfull.