tisdag 20 mars 2012

Alltid min prinsessa

Älskade Sara - i mitt hjärta alltid en liten prinsessa!


Underbara, alltid lika glada Sara, svensk middsommar, kvällen var kylig - hur skulle det annars vara? :)
Knappar med bling och en doodla krumelur runt hela kanten.

Utstansad blomma med knapp och bling, på Saras huvud en söt liten krona, även den med fina blingstenar.

Material:
Alla papper kommer från FabScraps och deras High tea floral som jag använde till fotomatta, det blommiga High tea music samt det rosa pappret i botten Heritage Script 4.
De läckra ornamenten i hörnen kommer från Prima "Resin Gable", dessa har jag färgat med Glimmer Mist "Cranberry Zing". Jag målade på misten med en pensel i stället för att sprya, sen använde jag själva sugröret i flaskan för att "rita" krumeluren runt hela ytterkanten på undre pappret. Tagen är också spryade med samma mist. Alla kanter är chalkade med Distress Ink Pad Black Soot. Knapparna och prinsesskronan är dekorerade med strass från Inkido.

Bokstäver och de gula knapparna kommer från mina gömmor.

Ha en fortsatt bra vecka tills vi ses igen!
//ylva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar