fredag 20 april 2012

Walk....

Äntligen fredag och jag har en hel helg med scrap framför mig, det ska bli underbart! För att värma upp lite så gjorde jag denna sida igår. Jag vet att de här pappers padsen från Prima inte fanns i webshoppen förra veckan, men nu hittade jag dom!!

Jag har tagit ett fullt ark i storlek 6x6 och sen skurit två remsor i två andra små ark. Inkade alla kanter och la sedan remsorna ovanpå det hela pappret. Stansade ut cirklar i tre olika storlekar ur ett fjärde papper och klippte ut lite journalingrutor mm. Man kan verkligen göra mycket med enbart papper :) Lite mist-stänk och några rosor så är det hela klart....

Tyvärr är det svårt att fotografera vaniljfärgat papper, bakgrundspappret är inte vitt utan vaniljfärgat och det är svårt att återge tyvärr.




Ha en underbar helg!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Prima "Almanac 6x6"
Bokstäver: Prima "Almanac Tiny Alpha"
Dekorationer: Prima "Almanac Charme Rose" (rosor), Prima (tile)
Mist: Tattered Angels Glimmer mist "Tattered Leather"*

*privat

Inga kommentarer: