tisdag 8 maj 2012

dreaming.....

I mitt senaste DT-kit fanns de helt underbara papperna från 7 Dots studio - ni vet när man nästan inte vill sätta saxen i pappret för det är så fint! Underbart mustiga färger och läckra mönster. Funderade länge på vad jag skulle hitta på.......



......... En tavla.... nu igen.... :)


 Blombladen är utklippta i pappret Royal Garden - Wonderland


Den läckra tegelstensmasken kommer från TCW och heter Mini Bricks, innan jag fäste blombladen med Multi Medium från Studio inkade jag kanterna med Distress Ink Pad - Vintage Photo - den färgen är min klara favorit när det gäller att inka kanter! Två lager med mist la jag också på innan blommorna kom på plats, jag spryade rikligt och vickade lite på tavlan så att sprayfärgen ran ned, jag använde mig av Tiger Lily och Sunflower från Tattered Angles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar