onsdag 25 juli 2012

mini mini mini

Ok Ilona gav mej Art parts från studio 490. Gör något roligt med detta sa hon...

japp sagt och gjort tankarna har kört rundor för att komma på något roligt och något som passar mej oxå.
Och det blev ett bord med en liten bok som går att titta i, har stämplat minisar i denna. Hur kul som bara den.


Stället bakom lampan och boken har ett litet kompendie, men som sagt så litet kan jag inte skriva så det blev en stämpel och sedan blanka sidor.


Men fantasin tog dock inte slut här, hjärnan gick på högvarv. Och detta blev nästa men dock inte av art parts utan detta är från chippboard.


Och så klart så måste jag göra två små minisar i denna oxå. Kunde inte låta bli alls.


Och för att allt skulle klaffa så bidde det en säng oxå. Även denna med ett mini album.


Hoppas att detta inspirerar er till att göra minisar. Jag har haft super kul med dessa olika saker och hoppas att ni oxå kommer att ha lika roligt att titta på dessa.


Kan varmt rekommendera Scotch advance tape glider med tejp bredd på 6,3 mm. Den har varit helt fenomenal att använda i dessa projekten fast dom varit små.


Scrapa på!!!

Detta har jag använt:

Vit Cardstock

Mönstrat papper:

Decorationer:
Plus diverse som jag haft liggandes hemma.







5 kommentarer:

Mim... sa...

Men hej hallå. Hur läckert var detta då, super!!!

Lotta Feldt sa...

tack :)

Petraso sa...

Wow!!! Finner inte ord sååååå fint

Marie Linder sa...

Jag fick ett stort leende när jag såg dina saker. Du är jätteduktig :)

Lotta Feldt sa...

tack alla :)