söndag 26 augusti 2012

Det färdiga albumet gjort med Tim Holtz Pocket Envelope Die


Så då har det redan gått en vecka, tänk vad tiden går fort när man har roligt. För det är en rolig hobby vi har, eller hur? Man är så koncentrerad och timmarna bara flyger iväg. Men att vara kreativ är nyttigt och att kunna glömma tid och rum är lugnande för själen och det behövs i vår stressiga tid.

Movers & Shapers Pocket Envelope - Sizzix/Tim Holtz - TH657843

Det var den här diesen som jag skulle "göra något roligt med". Och som jag skrev förra veckan, roligt hade jag. Så här blev det:


Jag filmade ju när jag gjorde albumet och idag tänkte jag visa er en ny video med det färdiga lilla albumet.



Ha en bra dag!

Material:
Tim Holtz Movers & Shapers Pocket Envelope Die
Cardstock
Mönsterpapper från Prima, Romantique Collection Orchard, Romantique Crumpet, Romantique Ha´ penny
Snöre från mina egna gömmor.
Brads
Fiskars hörnstans med små hål
Fiskars dekorativa fotohörnstans
Stans till fotohörn (egen stans)
Lite blommor och andra dekorationer.
Diverse stämplar från Prima



Inga kommentarer: