fredag 21 september 2012

Art journaling

Det är fantastiskt roligt och förlösande att skapa art journalingsidor, utan större krav och tankar än att få skapa! Denna sida gjorde jag igår kväll, det började med att jag rengjorde en stencil mot en av bokens sidor. Sen fortsatte jag bara med stenciler, akrylfärger och lite dekorationer....

Vet du inte vad du ska hitta på, så prova på detta med art journaling. Det är så roligt!




Ha en fantastisk helg, själv ska jag jobba halva helgen :)
Helene - webmosterhelene

Material:
Färg: Dylusions "Black Marble" (svart mist), Dylusions "Vibrant turqouise" (turkos mist), Adirondack "Sunset orange" (orange akrylfärg), Adirondack "Snowcap" (vit akrylfärg)
Stämplar: Dylusions (bård), Prima "Musicale" (noter)
Ink: StazOn (svart dyna)
Mask: Dylusions "Letter jumble"
Dekorationer: YouDo "Harajuku" (washitejp), bur
Privat: bok,

1 kommentar:

  1. Det ser väldigt fint ut och jag förstår att du är minst sagt kreativ. Ditt resultat inspirerar. Det där med art journal kanske är något också för mig.
    Kram

    SvaraRadera