fredag 9 november 2012

Härliga Dear Lizzy!

Long time, no see, tjejer!! Tiden rann iväg i november, det är märkligt att hinna med att jobba (om än inte på heltid), hämta och lämna barn på dagis osv.... Ja, det där vardagslivet ni vet! Här är jag iaf med en sida med underbart fina Dear Lizzy-papper! Det trista med denna årstid är att man INTE kan fotografera så man får fina färger i papprena, mina bilder återger tyvärr inte de klara fina färger som papprena är i.... Jag har gjort mitt bästa iaf ;-)

Jag älskar banners och girlanger, så när ena pappret innehör trianglar så gav det mig genast en anledning att göra en girlang över sidan. Och då Ilona skickat mig en superfin punch med blommor och löv - ja då la jag till lite löv på min girlang såklart!


Läckra träbokstäver och fina papper!


En fin Primafågel, girlang med trianglar och löv plus några stjärnnålar :) Värsta partyt ju!


Ha en underbar helg!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: American Crafts "Dear Lizzy"Finns här...http://www.skaparlusten.se/papper-monstrat/american-crafts/732 /Ilona
Bokstäver: Artemio
Mist: Tattered Angels
Dekorationer: Inkido (nålar), Prima (fågel)
Punch:

Inga kommentarer: