fredag 16 november 2012

Läckra Dear Lizzy

Hej vänner!
Jag hoppas att ni haft en bra vecka och ser framemot helgen!

Idag tänkte jag visa en lite mer födelsedagslik layout med de underbara Dear Lizzy-papprena. De är verkligen fina och lättscrappade!

Jag har scrappat ett mobilfotografi och då till det passade det perfekt med de här fina papprena. Jag har skurit till remsor av papper, stämplat med en fin Dylusion-bård och stänkt med lite mist....




De söta "flaggorna" är utklippta ur ett av mönsterpapprena och sedan har jag "mattat" dom med vitt papper och klippt ut vågkanten med hjälp av en gammal hederlig mönstersax



Ha det gott och skapa lugnt!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Bazzill (cardstock), American Crafts "Dear Lizzy - 5th & Frolic - Oak" (rosaprickigt), American Crafts "Dear Lizzy - 5th & Frolic - Extraordinary avenue" (gulprickigt), American Crafts "Dear Lizzy - 5th & Frolic - Boulevard" (trianglar)
Bokstäver: Artemio
Mist: Dylusions "Black Marble" (svart mist), Tattered Angels "Strawberry shortcake" (rosa mist)
Stämpel: Dylusion - Bordering on the page
Dekorationer: YouDo (washitejp), YouDo (bling)*, fjärilar*, rosor*, kakservett*

*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar