onsdag 12 december 2012

Smyckes hållare

Ok varför inte tänkte jag när jag trillade över denna bloggen. Måsta prova.
 
Och när jag ändå satte igång så tyckte jag att detta passar bra som julklapp oxå.
 
Vi i vår familj ger gärna från hjärtat och det ska då helst vara handgjort.
 
 
Och en pringles burk är ju lätt att få tag i. Bara köp och smaska i sig och när man njutigt färdigt av det goda så kan man fortsätta att göra gott med den.

 
Så så så enkelt. Allt man behöver är en pringels burk, sugrör, blomsterpinne och papper.
 
Kanske lite tålamod oxå kan vara på plats i delandets anda.

 
Men resultatet är härligt.

 
Den nästa jag kommer att göra ska ha en bottenplatta, som jag ska dekorera.

 
Scrapa på!!!
 
Detta har jag använt:
 
Cardstock:
 
Mönstrat papper:
 
Dekorationer:
 
Resterande finns i den fysiska butiken.
 
Om ni är sugna på att göra denna hänvisar jag till
 
 

1 kommentar:

Marie Linder sa...

Vilken rolig idé, det måste jag försöka hinna med att testa. Men... någon annan får offra sig och äta chipsen först.