onsdag 13 februari 2013

Ett enkelt ord...

Äntligen kan jag sätta mej en stund på kvällarna och scrapa. Min lille pojk har varit så mammig att det varit helt omöjligt att bara gå ifrån han. Men som jag har saknat scrapandet och så skönt det var att få pyssla igen.

Har suttit och tittat mycket på nätet efter ideer om inredning. och så sprang jag på en sådan här fiffig sak. Och tänkte att detta måste jag dela vidare till alla scrapare och alla andra som är nyfikna.

Jag har märkt att när det är mycket runt omkring i familjen barn, jobb, hus osv osv så tar det mycket tid och då oftast så försvinner dom små enkla orden varför man älskar varandra.
Och tänk så glad man blir när man yrar runt i huset och får se vad ens partner skrivit innan på dagen eller på kvällen. visst blir man glad och kan ta ett djupt andetag och känna mer styrka i kroppen.

Alltså en enkel sak. Jag tog en tavla målade den i vitt, satte dit ett papper jag tycker passar nu för denna årstiden. Sedan decorerade jag och skaffade en marker penna, då en sådan man kan torka väck.



Och vist blir det en enkel sak. Men en rolig sak nu till alla hjärtans dag.


Och när jag satt och knåpade ihop denna så kom jag att tänka på varför inte göra en till barnen oxå. Dom kan oxå behöva lite uppmuntrande ord varje dag.



Scrapa på!!!


Detta har jag använt:

En fotoram av valfritt mått.

En massa olika sköna blommor från Ilonas sköna butik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar