fredag 1 februari 2013

Mista på!

Härliga underbara mister! Denna rödrosa mist från Heidi Swapp är inget undantag, den glimmar svagt och läckert!

På denna sida började jag med att lägga en 6x6 mask med kugghjul från Prima ovanpå ett vitt cardstock och mistade sedan över hela arket. Medan det hela torkade så ritade jag en cirkel på tre grå papper ur ett paper pad i storlek 6x6 inch. Ur dessa papperscirklar klippte jag sedan på fri hand ut "tårtbitar" och monterade sedan "tårtbitarna" ovanpå mitt mistade papper så cirkeln bildades igen, men nu med olika fina mönster på bitarna. Jag stänkte ut lite svart mist, fäste lite stjärnnålar under cirkeln och avslutade med fotografi, titel, några fåglar och smått och gott....


Närbild på kugghjul, tårtbitar och läckra dekorationer....




Läckert "kluster"


Ha en fantastisk helg!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Bazzill (cardstock), Authentique "Fresh" (6x6 paper pad)
Dekorationer: Inkido (nålar), Prima (fåglar)
Mask: Prima "Gears #3"
Mist: Heidi Swapp " Sweet cherry" (rödrosa), Dylusions "Black Marble" (svart)
Privat: bokstäver, halvpärlor

Inga kommentarer: