söndag 3 februari 2013

TP rulle i romantikens tecken



Några kanske undrar, vad är en TP för någonting? ToalettPappersrulle!

Vid min strövtåg på YouTube trillade jag över en utmaning: klä en TP-rulle i romantikens tecken. Jag tänker ofta att jag ska vara med i olika utmaningar men sedan hinner jag inte, är det likadant för er? Men... denna gången såg det bara så roligt ut, och en ynka liten toalettpappersrulle kan ju inte ta så lång tid att styla upp. 

För att romantiken ska blomstra krävs det två, så det fick bli två TP-rullar. De papper som jag med en gång tänkte på varGraphic45 A Ladies Diary.
A Ladies Diary 8x8 Paper Pad - Graphic 45 - 4500513
Jag hade jätteroligt men ni skulle sett som mitt kök såg ut. Jag hittade knappt mina två TP-rullar bland alla saker jag dragit fram och som jag hade svårt att välja mellan.  Så här blev resultatet i alla fall:


När jag ändå var igång så gjorde jag en TP-rulle till, men mer åt vintagestilen.  Vinrött och svart, snyggt ihop.


Som vanligt har jag en liten video som ni kan titta på: 


Ha en bra dag!

Material:
Toalettpappersrulle, tom.
Mönsterpapper, jag valde Graphic45 A Ladies Diary för de första och en vintage papperspåse (finns i en-pack och 10-pack) till den andra.
Doily/tårtpapper gjort med ens tans från Cheerylynn designs
Söndriga halsband
Hemmagjorda blommor
Spets

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar