fredag 30 augusti 2013

Project life....

Att scrappa om roliga saker, om kärlek och sånt - det är oftast rätt lätt. Men att scrappa om de tunga, tuffa händelserna är så svåra. Min svärfar gick bort för några månader sedan och denna vecka jag scrappat om här så var begravningen. Det var mycket mycket lättare att få in foton, text mm i det här albumet. Det blev väldigt fint, men gav inte lika mycket ångest att det skulle vara sådär perfekt!

För att få plats med allt behövde jag tre sidor, dvs ett helt uppslag och en sida till. Därför planerar jag att scrappa en vanlig sida oxå till mitt album.... Se sist i inlägget.








Kitet jag använt till detta uppslag är Becky Higgins mini kit "Baby edition for her". Även om det är en tanke att kitet ska användas till babysidor, så tyckte jag det passade perfekt i färgskala till mina foton!

Ha en härlig helg!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar