onsdag 23 oktober 2013

booo

Dax för halloween. Har ni tänkt på pumpor och spöken än?
 
Jag har och detta blev mitt  scrapande.
 
En stor halloween tag dock inte skrämande men rolig ändå.
 
 
Bladen var fantastiskt roliga att göra. Väldigt pilligt men kladdigt och skoj.
Staketet var lika roligt att prova sig fram med. Och resultatet var ju inte så illa.

 
Flaskan ja den kom efter att jag hade fler blad kvar och jag fick en liten ide om att göra årstider i flaskor, Så som ljushållare.
 
 
 
Här ser man bladen lite närmare och vist blev det lite höstkänsla över dom.

 
 
Scrapa på!!!
 
 
Detta anväde jag:
 
Chipboard:
 
 
 
Cardstock:
Ta småbitar av ljusa färger det som ni har hemma. Annars så använde jag mest
 
Dies:
 
Övrigt:
Alcoholink
Svart och brun akrylfärg
Art metal färg koppar
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar