måndag 21 oktober 2013

Friends

För ett tag sedan hade vi klassträff med gänget som gick bl a högstadiet tillsammans.
9:an gick vi ut för 30 år sedan.
Helt ofattbart hur fort tiden går!
Det var iallafall en jätterolig kväll och det var så kul att träffa "brudarna" från då!
Goda vänner då och minst lika goda vänner nu!





















Till min layout har jag använt papper från Bo Bunny - Autumn Song.
Så härliga papper i helt underbara färger!
Jag har även använt blomma, knapp, snöre, stickers, tag och washitape.
Den vita bakgrunden har jag grundat genom att använta olika mallar tillsammans med distress ink.
Splascharna har jag gjort med distress stains.
Sen har jag avslutat med mist från Heidi Swapp.

Tack för titten!
Ha en härlig vecka!
Kram!
/Mette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar