söndag 19 januari 2014

Box till Primas tags

Då har jag gjort boxen till de tags som jag klätt i olika kollektioner från Prima. Jag valde att göra den i tjock chipboard och med plats för fler tags, det kommer ju alltid nya papper som man vill testa. Ett rykte säger att det är fyra nya papperskollektioner på gång från Prima, speciellt en som jag nog blir extra förtjust i.

Jag klädde boxen i Marion Smiths fina papper som hon designat åt Prima, Romance Novel. Den står med alla fötterna på jorden, tack vara Tim Holtz. Lite uppstylad front med bling och blommor.


Det är roligt att göra boxar och lådor, i alla fall när det blir som man tänkt sig (vilket det inte alltid blir). Jag tänkte faktiskt jag skulle testa att göra en med lock, som sitter fast med gångjärn, för det har jag inte testat innan. Det gäller ju att tänka "out of the box"...

Vill ni se lite rörliga bilder... och en katt som tvunget ville vara med.... då får ni titta in i filmens värld:



Om ni missade inlägget och filmen med de olika tagsen så hittar ni de här:
Inlägg med Prima tags

Vill ni gå direkt till rörliga bilder så kan ni klicka här:




Ha en bra dag!

Material:
Tjock chipboard
Mönsterpapper från Prima Romance Novel design Marion Smith
Tim Holtz Die Sized Circles
Tim Holtz "fötter"
Home-made blomma i svarta tyger

1 kommentar:

Pixi sa...

Du gör alltid så vackra saker och blir alltid så inspirerad av dina alster och ser alltid fram emot söndagarna!Så undrar nu , hur gör du de vackra tygblommorna? =)