fredag 22 augusti 2014

Love you!

Hej alla fina bloggläsare!
Hoppas ni har en fantastisk augusti, själv lever jag på den underbara sommaren då jag idag återgår till mitt jobb... Fyra och en halv veckas semester är över, den var ljuvlig!

Nå, idag tänkte jag visa en layout. Jag pysslar ju mest med Project life numer, men ibland så lockar vissa papper mer än andra till just vanliga layouter. Det gjorde det här prickiga pappret "Caribbean Double Dot" från Bo Bunny. 

Ovanpå det pappret har jag strukit Light Modeling Paste genom en mask. Jag älskar verkligen denna lätta pasta, den ger struktur utan att bli tung! Läckert!

När allt torkat så har jag lagt på ett cremefärgat papper från 6x6 paper paden från Bo Bunny, dekorerat med stickers från Bo Bunny, genomskinliga dekorationer från serien "Dreamy" från Heidi Swapp samt en genomskinlig biljett från "Ephemera Die-cuts Dreamy" från Heidi Swapp.




Ha det gott!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar