söndag 25 januari 2015

Never ending story - nej, kort

En gång för länge sedan... Så börjar de flesta sagor, eller hur. Och just så känns min resa i scrapvärlden, som en härlig saga.

Jag har varit i städtagen, städat och gått igenom lite av mina YouTube videos och då hittade jag bla en där jag visade hur man gjorde ett Never-ending-card. Den har bara legat där sedan i våren 2014 och inte gjort så mycket väsen av sig, lite halvfärdig. 

Jag hade ett Never-ending-card som ett litet s.k "insert" i mitt första album jag gjorde för några år sedan.



Det är väldigt roligt kort att snurra, vrida och vända på. Det man måste tänka på är att man använder platta dekorationer, stämplar osv. Det ser komplicerat ut men är rätt enkelt att göra OM man är noga med måtten och bigningslinjerna.


Jag försöker vara så tydlig som möjligt på videon, men är det några problem så hör bara av er så ska vi nog lösa det hela. Nog pratat... hasta vidare in i filmens värld och låt er förundras av ett "Never- ending-card".



Ha en bra dag!

Material:
Cardstock 4 bitar 3 x 6 inch
Mönsterpapper.
Martha Stewart scoringboard


Inga kommentarer: