söndag 5 april 2015

Rester som förökar sig....

Jag har stora problem med högar av chipboard som bara växer! Inte stora bitar utan det som blir över när man skär till de olika delarna till album ja, ni kanske har samma problem.

Jag har lösningen ett dragspelsvikt (accordian) chipboard album. Ett bra sätt att visa upp både fina papper och fina foto på och väldigt roligt och lätt att göra. Ilona har fått in nya fina metalldekorationer som jag var tvungen att testa, passar så bra med papperna Engraver från Prima.

















Skaparlusten har redan varit på många roligheter redan i år men många nya äventyr väntar framöver. Kurser i affären, Stockholm Scrap and Pearl Event på Globen, Frank Garcia kommer och håller kurser m.m. Ibland är man mitt uppe i allting och glömmer att fota. Jag tänkte ha mitt album till alla kommande små och stora äventyr som vi ska ut på.

















Idag visar jag det färdiga albumet så om ni vill se hur det blev så kika in på YouTube.



 
Om ni är intresserade av hur jag gjorde albumet så kommer där en del 2 nästa söndag, med en liten tutorial.

Ha en bra dag1

Material:
Chipboard, kraftfärgad
Cardstock, kraftfärgad
Mönsterpapper Engraver från Prima
Martha Stewart scoringboard
Skärmaskin
Metalldekorationer
Prima spets: Medallion och Flower
Snöre och knapp
Etiketthållare från Reprint

Inga kommentarer: