torsdag 17 september 2015

#LoveFallArt - Autumn Song mini och en konstrunda på YouTube

Det finns en grupp på YouTube som anordnar art-event med olika tema. Under fyra dagar 17 - 20 september 2015 kommer YouTube att förhoppningsvis svämma över av olika kreativa videos. Hur hittar man dessa? Skriv #LoveFallArt i sökrutan på YouTube och ni kommer att få se många roliga videos - bla mina.

Som min första video i eventen kommer jag att visa er hur man på ett enkelt sätt kan få relativt gamla idéer att bli som nya, om man tittar på tillvaron med lite andra ögon.

Mitt första projekt #LoveFallArt - ett snabbt och relativt enkelt projekt.



Jag hade några fina höstpapper från BoBunny, Autumn Song som jag tyckte passade bra till mitt lilla projekt. Man kan inte annat än älska hösten med så fina färger både på papper och ute i naturen.



Kika in på YouTube och #LoveFallArt eventet så visar jag er hur albumet ser ut på insidan.



Om ni kommer tillbaka imorgon så visar jag er hur ni själv kan göra albumet. Vi ses väl imorgon?

Ha en bra dag!
  
Material:

1½-2 svart cardstock
Mönsterpapper BoBunny Autumn song: Autumn Song Amber, Autumn Song Notes, Autumn Song Duett och Double Dot - Wild Berry Vintage
Metall handtag från La Blanche
We are Memorykeepers Corner Chomper
Artemio tab-punch, lilla med många olika - FINNS SNART I BUTIKEN!!
Magneter 2 styck
Martha Stewart scoringboard
Skärmaskin
Cirkel punchar:
3/8 inch
½ inch
2 inch



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar