lördag 12 december 2015

#LoveWinterArt - Kasta papper?? - aldrig i livet !!!!

Ni som har träffat Ilona och mig vet att vi olika synsätt på det här med att kasta saker. Ilona kastar och jag plockar upp, sen skrattar vi gott åt det.

När vi var besökte Kreativa Träffar i Lund, som arrangeras av Sara Pettersson, visade vi som hastigast de nya fina färgpigment/pulver  som heter Brusho. Ilona strödde lite på ett akvarellpapper, sprutade på lite vatten och alla som stod runt om tittade sa "Ooohh" för det händer magiska saker. Vad tror ni hände sen? Precis, Ilona skulle kasta pappret men nu reagerade både jag och Marlene och plockade upp det. Och tur var det... för så här fint blev det:


















Naturligtvis spelade jag in när jag skar och klistrade. Detta får bli min tredje video i det pågående #-eventet på YouTube: #LoveWinterArt.


Ha en riktigt skön dag!

Material:
Akvarellpapper
Kort bas
Cardstock Bazzill "Lace"
Brusho
Band, bling, silverpenna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar