söndag 10 januari 2016

Vinteralbum 2015 - ett till? Nej, åtta stycken !!

Jag brukar göra album till mina närmaste arbetskamrater som är sju till antalet. När man ska göra så många album, som ser likadana ut, krävs ett bra val av album och en stor portion tålamod. Jag gick länge och tänkte på vad jag skulle göra till dem i år, det fick ju inte vara samma som föregående år. Till slut valde jag ett s.k accordian fold album i chipboard.
















Som vanligt bläddrar jag gärna i albumet, men då får ni klicka er vidare in till min kanal på YouTube.



Ha en trevlig dag!


Material:
Chipboard kraftfärgad
Bazzill cardstock Nightmist
Bazzill cardstock Lace
Bazzill cardstock Kraft
Authentique "Seasons" mönsterpapper
Stanstar från Martha Stewart: 
Artic Snowflake (liten)
Alpin Snowflake (liten)
Artic Snowflake (stor)
Gren
Artemio hörnpunch
Stämpel från Inkido (äldre stämpel som kan vara svår att få tag i)
Embossingpulver Blå Glitter från Reprint
Stickles "Picket Fench" eller "Frosted Lace"
Oval punch
Snöre, bling, pärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar