söndag 15 maj 2016

Mission Inspiration - April månads utmaning

Tänk att en månad bara kan försvinna - man hinner knappt blinka. Men... den var fylld med mycket roliga saker. Frank Garcia var på besök hos oss. Vi besökte vår vackra huvudstad och hade butiken med oss till Stockholm Hobby & Craft Event. Efter att vi kommit hem så hade vi en helg i butiken med Efterfest.

Nu - har jag äntligen tagit tag i april månads utmaning för Mission Inspiration. För så heter Facebook gruppen där man får en utmaning i månaden - i 10 steg skapa en art journalsida.

Här har ni de 10 stegen för april:














I början på maj planerade jag en weekendresa till Berlin. Kan det bli bättre? Naturligtvis skapade jag en sida som fick heta "Berlin"

















Vägen från utmaningarna till min färdiga sida finns att beskåda på min kanal på YouTube "mariescrapbooking". Välkomna in i filmens värld:



Ha en bra dag!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar