söndag 2 oktober 2016

Kort - med rester från albumet "Frech" - Authentique

Har ni också mycket papper i era gömmor? Har ni mycket pappersrester, eller ni kanske slänger efterhand? Jag samlar på mig mycket bra-att-ha både vad det gäller pappersrester, utstansat som jag inte använde och så har jag en påse med band- och spetsbitar. Men nu börjar det bli lite löjligt - speciellt nu när det fylldes på med mer rester från "Fresh", minialbumet jag visade er för någon vecka sedan. Allt detta betyder att det är dags att ta itu med det.
















Kort - det är ju vad jag brukar göra av pappersrester. Så fram med material och hitta kreativiteten, det blev några stycken














Jag lät kameran vara på medan jag gjorde mina kort, så välkomna in till YouTube och mariescrapbooking så visar jag er hur jag tog mig an mina pappersrester.


Ni kanske missade minialbumet "Fresh" där pappersrester kommer ifrån? Ni hittar det här:



Ha en bra dag!

PS: jag har fortfarande pappersrester kvar, så det blir kanske några fler kort. DS


Material:

Cardstock
Mönsterpapper + rester
Diverse utstansat från min gömmor
Diverse rester av band, spets, snöre från min plastpåse
Embossingfolder: Regal Checkerboard från Creative Impressions  och PinPoint - Dotted Matrix också från Creative Impressions
Martha Stewart Edger Doily Lace punch
Mandy Grattis
Spellbinders Gold Elements One och Fantastic Flourish One
Pearl Maker
Diverse andra dekorationer
Skaparlustens bokbindarlim

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.