söndag 16 oktober 2016

Shabby Chic mini album med papper från Prima

Ännu en medarbetare som går i pension och ännu ett album har sett dagens ljus. Ett lite annorlunda album på så vis att vi hade inte mer än tre foto där den blivande pensionären var med på - men alla ville lämna hälsningar, dikter och lite andra tankar till henne. Det blev alltså ett album fyllt med hälsningar och men bara tre foto.














Det blev en liten utmaning att göra album dels med tanke på lite foto men även att jag inte hade så många olika papper, men jag gillar slutresultatet med mycket fickor att stoppa hälsningarna i.

Är ni nyfikna på insidan? Välkomna in till YouTube och min egen lilla vrå "mariescrapbooking" så bläddrar jag åt er.




Ha en bra dag!

Marie


Material:
Chipboard 
Cardstock Papier Cremefärgat styckviseller i 25 pack
Mönsterpapper: Vintage Emporium och French Riviera från Prima
Journaling cards från Tale of you and med samt små Project Life notecards
Creative Expression embossingfolder Regal Checkerboard
Spellbinders Die, två olika
Spets, seembinding, blommor och andra dekorationer från mina lådor och boxar
Artemio Jumbo tag punch
Scoringboard
Skärmaskin

Inga kommentarer: