söndag 22 januari 2017

"36" - en återfunnen skönhet

Ibland bara händer det - man städar och sorterar och då plötsligt - en hel låda med halvfärdiga album. Någonstans i bakhuvudet visste jag väl om det, men man förtränger gärna "dåliga samveten".

Men - 2017 kommer att bli det året då jag gjorde färdigt alla mina gamla halvfärdiga projekt OCH 2017 blir också det året då inga fler halvfärdiga projekt kommer att finnas.....

Papperna jag använt är av en äldre årgång, framsidan är Halloween tema - vilket jag absolut inte ville ha. Men baksidorna.... underbara i kraft, vitt, beige och svart. Det blev ett album i min favoritstil Vintage - ett album som tillsammans med svartvita foto kommer att bli så vackert.














På Facebook visade jag, redan i höstas en förhandsglimt av en tag, som skulle pryda albumet.

















Välkomna in i filmens värld så bläddrar jag i albumet åt er:


Ha en bra dag!

/ Marie

Material 
Chipboard, svart
Kuvert, svarta från Paperline
Svart cardstock
Kraftfärgad cardstock
Wellpapp, svart
Blommor
Metalldekorationer , blommor, kugghjul, hörn osv
Svart liten spets
Svart litet pärlband

Materiallista för tag "36"
STAZON:
Timber Brown
Jet Black   
DISTRESSER

Finns både stora och mini ink pad, jag har använt mina stora:
Vintage photo, Gathered Twigg, Aged Mahogny, Black Soot, Hickory Smoke
PENNOR
Svart Fude Ball 1.5 svart
Vit Pigment Gel ink 1.0 (På väg in i butiken)
STÄMPLAR
Bakgrundsstämplar från Finnabair: Splash och en med liten text.
KaiserCraft Clear Stamps 36
La Blanche - Shabby Rhombus









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar