söndag 29 januari 2017

"Hope" - Mission Inspiration för januari 2017

Nytt år, nya utmaningar i gruppen Mission Inspiration på facebook. Gillar man art journal och gillar man utmaningar är detta en trevlig grupp.

Nytt för 2017 är att man får ett färgtema som är valfritt att följa, 8 utmaningssteg istället för 10 och sedan några ord som inspiration.

Ibland kan det vara svårt att komma igång, att få idéer osv. Funderade länge men hade liksom fastnat i orden och sedan kom jag till att tänka på Tim och hans thinlits "Friend".

Så här blev min sida till slut och jag kallar den "hope"














Välkommen in till YouTube och mariescrapbooking så kan ni se hur jag gjorde min sida:


Ha en kreativ och härlig dag!


/ Marie

Material:
Mixed Media Pad Loew Cornell
Decoupage lim
Finnabairs 1" silikonpensel
Akrylfärg: marinblå, mellanblå och gul
Vit Gesso
Skumgummiroller 40 mm och 50 mm
Pentel vit gel penna
Tim Holtz Thinlits "Friend"
Lim Art Glitter
Lös metallspets till limflaskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar