söndag 19 februari 2017

"Love" - Mission Inspiration februari 2017

Mission Inspiration - ett trevligt sätt att undersöka det här med art journal och se om det är något just för dig. En gång i månaden kommer ett nytt "mission" vilket för 2017 innebär färgtema som är valfritt att följa, inspirations ord och 8 steg.

Jag valde att följa månades färgtema och valde också inspirationsordet "Love".
















En ny stencil, för mig i alla fall och Finnabairs vackra akrylfärg "Royal red"
Nyfikna på hur jag gjorde min sida? Välkomna in till min egen lilla vrå av YouTube - mariescrapbooking - så visar jag er:


Länk till gruppen "Mission Inspiration" på Facebook
Ni vet väl att Skaparlusten har en egen grupp och länk till den får ni här "Skaparlustens kreativa vänner" .

Ha en riktigt skön kreativ helg!

Marie

Material:
Simply Art Mixed Media pad 
Stencil Dutch Doobadoo "Hearts"
Finnabair/Prima Modeling paste
Finnabair Alchemy akrylfärg "Royal red"
Silikonpensel
Staz On Svart stämpeldyna
Stämpel med noter
Hjärtdies av något slag
Vit akryl färg Studio "Blank Canvas"
Solfjäderpensel

Inga kommentarer: