söndag 12 februari 2017

#Loveart - Shabby chic kort - With Love

Mitt sista kort i detta #-event på YouTube blir ett i en omtyckt stil - Shabby Chic. Vackra papper från Prima designade av Frank Garcia " Mycket blommor, rosa, vitt och fluffiga dekorationer. Som en bakelse.


 



















Som jag brukar under dessa #-event så lät jag kameran gå medan jag gjorde kortet - välkomna in till YouTube för ett sista kort.


Jag önskar en riktigt skön söndag!

/Marie

Material:
Mönsterpapper från Prima: Love Clippings collection - Little love notes och Wild & Free - Into the wild. Finns som 12x12 pad, 8x8 pad, 6x6 pad och lösa papper.
Cherry Lynn Doily Die men det går bra med vilken doily som helst.
Blomma från Prima - Odette White
Blommor från 49Market - Roses White och Rose Lavender
Hjärta i trä/faner "With Love"
Satinband rosa/old rose
Pärlband - inte riktig det jag använder men snarlikt.
Tim Holtz tinlits "Garden Greens"
Glasbubblor "Mélange Art Pebbles"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar