fredag 28 april 2017

"Beautiful Dreamer" #3 - påsalbum

Papper från BoBunny har en speciell stil, färgstarka men ändå lite nedtonade. Det finns en kollektion som heter "Beautiful Dreamer" som har en vacker färgkombination.

Jag klädde mitt påsalbum #3 i dessa fina papper. Insidan är precis som mina andra två, kanske någon lite detalj här och där som inte finns i de andra. Har man pappersrester över så kan man ju vara lite extra kreativ.





















Dekorationer är ofta något jag har problem med, men det börjar lätta så träning hjälper. Till detta albumet grävde jag djupt bland mina dekorationer och fann två blommor från en kurs jag gick för Frank Garcia för ett antal år sedan. En lite fågel i trä som jag aldrig trodde jag skulle använda. Eftersom jag alltid sparar utstansade "saker" så fanns där redan lite färdiga lövverk från en thinlits från Tim Holtz.

Insidan, hur ser den ut? Välkomna in till YouTube så bläddrar jag åt er.


För er som kanske missat mina två första albumen så kommer här lite länkar:

"Barn Market" #1 - vintagestil
Kit nr 1 "Barn Market"




"Welcome to Paris" #2 - retrostil
Kit nr 2 "Welcome to Paris"




Ha en bra dag!

/ Marie

Material (reservation för att något kan vara slutsålt)

Kit "Beautiful Dreamer"

eller

Papperspåsar
Cardstock Greystone Bazzil
Spets Poppy Lace,naturfärgad
Seambinding Eggshell, naturfärgad 
Grönt satinband
Metalldekorationer
Tim Holtz/Sizzix thinlits "Garden greens"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar