söndag 31 december 2017

Kreativa mål för 2018

Nu vänder vi blad och framför oss ligger - 2018! Har ni några kreativa mål för det nya året - något ni vill fördjupa er i, något ni är nyfikna på att testa?

Mina mål för 2018 är:






















Jag gillar listor, jag gillar att kunna bocka av när jag gjort något men jag försöker verkligen att göra mina mål realistiska så att det börjar kännas jobbigt.

Några av mina mål tidigare år har varit:
  • Nya tekniker  ✓
  • Vita ytor vid art journal ✓
  • Doodeling  ✓
  • Glada färger 
  • Teckna Ansikten  ✓
  • Skriva på sidan (vid art journal)
  • Bokvikning ✓
  • Bokbinding ✓
  • Akvarell ✓
  • Mission Inspiration  ✓
Jag fortsätter jobba på "Glada färger" och att skriva på mina art journal sidor.

Hur jag skapade min art journal sida för mina mål 2018, hittar ni i vår grupp Skaparlustens Kreativa Vänner under fliken - Foton - Album - Art journal skiss och Utmaningssteg. Där hittar ni också alla våra Färgtema och andra skisser och steg som vi haft på våra art journalträffar i Sjöbo.

Önskar er en riktigt bra start på 2018!

/ Marie









Inga kommentarer: