söndag 23 juli 2017

"Beach Life" - Mission Inspiration juli 2017

Färg - det kan verkligen ställa till det för en. Har ni också vissa färger som känns helt omöjliga att jobba med? Färgförslagen för juli månads "Mission" var Cyan, Gult och Magenta. Inte en gnutta Magenta på min sida..... varför? Inget gult heller..... men blått finns i alla fall.















Magenta - var lite osäker på hur den egentligen såg ut så jag googlade och det blev ungefär som Cerise, ingen favorit kan jag ju säga.
Gult - ingen stor favorit heller. Jag har en hel burk med gul färg, jag kunde inte få upp burken. Försökte verkligen men den satt som berg.
Cyan - itterblå, okej kanske kan fungera men äger ingen.

Vilken tur att färgförslagen är just - förslag. Jag höll mig till en blå färgskala och lite rött med hjälp av servetterna. 

Jag höll mig i alla fall till de åtta utmaningsstegen och inspirationsorden. Vill ni se hur jag gjorde Mission "Beach Life"? Välkomna in på YouTube:


Ha en riktigt härlig, kreativ dag!

/ Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar