söndag 16 juli 2017

"Romance in Sweden"

"Romance in Sweden" så heter en kollektion fina papper från Reprint. Att jag valde just dessa papper var att jag fick en förfrågan om att göra ett album som skulle gå i grönt och gärna med lite rosa inslag.

















Jag gillar att göra denna sortens album för det är en behändig storlek och man får plats med många foto trots att det inte är mer än 6x6 inch / 15 cm x 15 cm.

Nyfikna på hur det ser ut på insidan? Välkomna in till YouTube så bläddrar jag åt er:


Ha en härligt skönt slut på helgen!

Marie

Material: (med reservation för att vissa varor kan vara slutsålda)


Cardstock som jag hade och tyvärr inget namn på det ev Safari från Reprint
Romance in Sweden 6x6 från Reprint
Spets

Grönt pärlband
Embossingfolder Regal Checker Board
Tim Holtz Label Dies
Tim Holtz Ornate Frame Die
Grön satin band

Artemio Tab punch stor
Artemio Tab punch liten (olika tabbar)

Spellbinders Dies
Embossingpulver: Grönt och Guld från Reprint
Finnabair Wax: Vintage Gold
Magneter
Martha Stewart Edger Stans Doily Lace
Metalldekoration Silverblomma från Storyteller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar